ConnyochDoris

Alla inlägg den 7 september 2008

Av Emma - 7 september 2008 20:17

Känner ni igen bilden. Ja det är lilla Conny. Nu är han inte så liten lägre och tjänste tecknet har han vuxit i och ur.


 Helgen har gått i hundens tecken. Skogsök från morgon till kväll. Pigge har varit på besök denna helgen också och grillat oss ordentligt. Nu är vi så trötta så. Conny har jobbat på riktigt, riktigt bra ( jag med faktiskt ). Han har fattat och accepterat de ändringar vi gjort. Han tycker nästan att det är roligt att komma till matte. Jag var stolt över både honom och mig efter förmiddagens pass. Pigge la ut en lägre bana till oss. Vi fick flyt i sökarbetet och ju värre terrängen blev desto mer taggad blev Conny. Det var en jobbig bana med uppförsbacke från start på ena sidan och risigt, blött och tätt på andra. Han var så duktig. Eftermiddagen bjöd på en bergig bana så både Conny och jag är möra nu. Jag är jätte nöjd med dessa två sökhelger. Jag och Conny har lärt oss så mycket. Det är inte varje dag man får tillfälle att prata med en domare heller så Pigge är pumpad på information.


Nu har jag äntligen fått tummen ur och anmält mig till debuten i söket. Två tävlingar har jag anmält mig så jag hoppas att vi klarar det. Kan jag bara hålla mina nerver i schack så tror jag att vi fixar det.


Lilla Doris och husse spårar och hon spårar som en liten gudinna. Det är så roligt att se. Hon tycker det är så roligt. Vad ska det bli av denna lilla skrutta.


kram Emma



Presentation


Conny och Doris

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards