ConnyochDoris

Alla inlägg den 25 juni 2008

Av Emma - 25 juni 2008 21:35

Vad tycks om Connys nya tjänstetecken? Ser det inte väl stort ut?

Till minfödelsedag ( i maj ) önskade jag ett nytt tjänstetecken. Ett som jag kunde ha när vi tränar uppletande. Conny har ett kraftigare vid söket så jag tänkte att det vore på sin plats att skilja aktiviteterna åt. Naturligtvis så ville jag att det skulle stå Devarox Conny JR och det skulle inte vara i de vanliga färgerna utan lila och svart ( lila=Devarox färg ). Ja, lite tramsig är jag men jag tyckte det skulle bli så fint så. Det skulle ta ca 2 veckor och det var förskottsbetalning som gällde. Sen har veckorna gått och inget tjänstetecken har kommit. Hade precis tänkt att ta kontakt med försäljarna när en påminnelse dök ner i brevlådan. En påminnelse om att jag hade ett paket att hämta ut( Jag är inte medveten om att jag fått en paketavi men strunt det samma).Ha ha tänkte jag det måste vara tjänstetecknet som kommit. Snabbt iväg till posten för att hämta paketet. Glad över att det äntligen har kommit öppnar jag paketet i bilen för att se på det stiliga tecknet. Ja vad säger man, det var svart/vitt och storlek S. Det stog i alla fall Devarox Conny JR men det var allt som stämde. Tilda frågade på en gång om vekligen Conny skulle ha det.  Christian frågade lite försynt om jag hade tagit S för stor. NEJ!!!!!!!, kan tillägga att jag inte var så glad längre.


Annars har dagen varit rätt så lugn. Vi var nere i Skillingaryd och tränade lydnad med Gitte och Anna. Doris var med och miljötränade. Hon tog det hela med ro.Hon sjöng inte ens på hemvägen, duktiga Doris. Just nu försöker Christian att få henne att komma till ro, hon har värsta tokrycket och är på allt.


Emma

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Conny och Doris

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards